Blir så jävla trött på mig själv...

2012-08-23 | 14:56:00 | Kategori: | 0 kommentarer
Igår kväll tänkte jag att det var dags att byta kod på iPhonen, för alla kan min. Så jag bytte till 9656 (trodde jag)... Men imorse när jag vakna och skulle stänga av alarmet så funkade inte koden... Så den blev avspärrad i 1 minut, sen testade jag igen... 5 minuter... Så jag testade en annan kod som jag kanske bytt till, 15 minuter... Tillslut vart det en timme. Sen testade jag igen och igen, så nu är det helt avaktiverad :( Blir bajsarg. Så nu håller jag på att återställa telefonen, alla mina minnen försvinner... Hade så många roliga konversationer, gamla bilder och annat roligt... Så är skit sur. 
 
hyffsat gammal bild
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tack för besöket och välkommen åter! :) /Elsa & Ida

RSS 2.0>