Hejsan älzklingar

2012-08-23 | 16:30:12 | Kategori: Ida | 1 kommentarer

Kom hem runt halv fyra och åt direkt eftersom det inte blev någon lunch för mig!
Dagen var jätte seg men det är väl för att jag fortfarande inte vänt tillbaka dygnet än!
Ser faktiskt fram emot det här läsåret, det är sista året med min underbara klass som jag kommer ihåg att i sjuan hatade jag dom något enormt!!
Haha taskigt men sanningen!

Ligger i mammas & pappas säng och myser med voffsen, ska ta och ringa någon nu som kan ses, får inte somna för då kommer jag vara vaken hela natten!
Men vi hörs sen, Pussilipuss!

Kommentarer
Postat av: olivia

Ida, du gör utropstecken efter varje mening, haha..

2012-08-23 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tack för besöket och välkommen åter! :) /Elsa & Ida

RSS 2.0>