Hey babys!

2012-08-21 | 21:08:15 | Kategori: Ida | 0 kommentarer

Som ni märker är vi tillbaka!
Mitt sommarlov har varit så sjukt Nice! Tyvärr kan man inte säga att vädret har varit det men har gjort det bästa av det!

Igår tränade jag, sen stack jag hem och käkade & fixade mig! Sen vidare till Sophie där jag spenderade natten mess maddie!
Vi spelade Just Dance, kollade på filmer, skypade, åt glass osv.
Hade det riktigt kul och somnade runt fyra-halv fem, inte så smart då skolan börjar om exakt 12 timmar haha! Sen idag har jag bara chillat druckit många koppar kaffe för att jag inte ska somna på dagen! Hjälpte brudarna att plugga till deras moppe prov och sen drog jag hem.

Sitter iallafall nu på tunnelbanan Påväg hem, mötte upp min baby för att hämta min väska! Elsa, du bet mig för hårt! Du kommer få payback!
Ska ringa Emma nu och höra vart hon är, men vi hörs imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tack för besöket och välkommen åter! :) /Elsa & Ida

RSS 2.0>