Sova!

2012-08-02 | 02:43:48 | Kategori: Ida | 0 kommentarer

Hey babes! Dagen spenderades i stan med Madde, fick med mig två nya sport bh:ar och en ögonbrynspenna! Efter det åkte vi hem till mig, käkade och sen hem till Madde där vi åt chokladpudding, pratade och spelade monopol i flera timmar. Riktigt skön dag! Kom hem runt nio, hämtade upp resväskan och kollade några gossipgirl avsnitt! Började packa för en timme sen, standard för mig att packa såhär sent! Har märkt en sak, jag packar alltid mer vanliga kläder än fotbollskläder, inte bra! Men nu ska jag försöka sova i några timmar, vi hörs om några timmar! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tack för besöket och välkommen åter! :) /Elsa & Ida

RSS 2.0>