Baby, dont let me go

2012-07-07 | 10:17:02 | Kategori: Elsa | 0 kommentarer

Klockan är 10 och jag är vaken... På ett sommarlov... Måste vända på dygnet, skolan börjar snart! :-)
Skoja, men åker på ridläger nere i Skåne imorn och då ska jag vara pigg!
Tåget går vid halv 10, så ska möta upp Andrea i centralen vid 9.
Är grymt taggad, fast förstår inte hur jag och Andrea ska kunna ta oss från tågstationen i Skåne till själva ridlägret...?

Anyway, jag har ju redan börjat få in lantis stilen. Jobbade ju på Karlshem två läger, jobbigt men jävligt roligt! Träffade så många söta barn. Några rider ju faktiskt på Mälarhöjden, så dom kommer jag nog stöta på :)

Nu ska jag gå upp och sätta igång med packiningen. Ikväll åker min prinsessa till turkiet, eller något sånt. Kommer sakna honom!

Puss, uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tack för besöket och välkommen åter! :) /Elsa & Ida

RSS 2.0>