Hammarbybacken baby!

2012-07-25 | 01:06:39 | Kategori: | 0 kommentarer

Jag suger på att blogga och jag vet om det men mycket har hänt osv. Men ska bli bättre! Igår var jag hemma, stack ut Runt sju, kollade Bajen matchen som slutade 2-2 helt ok. Men inget man egentligen ska vara nöjd med, visst två mindre mann på plan med ja, kasst spel! Stack sedan in till stan, träffade några vid Hornstull men stannade inte länge utan drog vidare till medis där jag träffade mina älsklingar! Hedda & Alex sen var även en kompis till Alex med! Vi åkte longboard och busade som vi brukar göra när vi är med varandra! Sen drog vi hem till Alex, var vaken till 03.00 då vi sen var tvungna att dra för att Alex skulle till London och massa andra saker! Haha, oförglömligt! Så Hedda och jag visste inte vad vi skulle hitta på tre på morgonen så vi tog hennes longboard och åkte till hammarbybacken, sen kämpade vi oss upp och kollade soluppgången! Riktigt mysigt, en av dom bästa sakerna jag har gjort i hela mitt liv! Men efter ett tag blev det kallt så vi begav oss hem till mig där vi säckade runt åtta och vaknade igen vid tolv. Så fyra timmars sömn inatt är riktigt fruktansvärt, så ska bli skönt att sussa snart! Vi hörs imorgon, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tack för besöket och välkommen åter! :) /Elsa & Ida

RSS 2.0>