Love om top!

2012-07-12 | 23:18:06 | Kategori: | 0 kommentarer

Jag är tillbaka! Iförrigår spenderades kvällen med som sagt med standard folket och Madde. Vi satte oss vid någon skola på kvällen hade det super trevligt i spöregnet! Jag och Madde hann med sista tunnelbanan och landade hemma hos henne runt halv två. Sen spelade vi och pratade. Gårdagen spenderades med Matilda och massa andra, så skönt att få se min Matilda igen!! Matilda och jag hade picknick vid Personne badet medans alla andra badade. Kom hem runt tolv och däckade sedan runt fyra! Och sedan idag så var jag på Långholmen, några kompisar badade och hoppade från västerbron!! Så himla coolt! Blev en tidigt hemgång ikväll eftersom mamma hade Pms, kul!! Ska sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tack för besöket och välkommen åter! :) /Elsa & Ida

RSS 2.0>