Shuuuu

2012-07-26 | 17:20:00 | Kategori: Ida | 0 kommentarer
Vaknade upp vid halv ett med en liten huvudvärk, inte så kul!
Gårdagen däremot bjöd på mycket roligt! Hängde först med min fina vän Céline på långholmen där vi badade och försökte sola men solen gick i moln så ofta tyvärr! 
Sen efter det begav jag mig hem till Nathalie där Emma oxå var! Kramade sönder dom båda, har saknat dom sååå mycket!! Sen stack jag hem, lagade mat, käkade snabbt och mötte upp dom igen på gården. Vi gick till Skapnäcks fula och ruttna skola, haha. Hängde där i ca. två timmar och hade det så sjukt kul!!
Men efter ett tag blev det långtråkigt så vi mötte Céline i slussen, ringde Sebastian som var vid tigerburen med massa så vi gick dit, kollade läget. Skit tråkigt om jag ska vara ärlig, så stela och tråkiga...
Så vi följde med Céline till tunnelbanan, hon åkte hem & vi till Globen, letade Mcwraps och busade. 
Ni tycker säkert att det låter tråkigt, men skriver inte upp allt på bloggen, typ bara 15% av kvällen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tack för besöket och välkommen åter! :) /Elsa & Ida

RSS 2.0>