Wake up sunshine!

2012-07-09 | 15:18:44 | Kategori: Ida | 0 kommentarer

Gårdagen spenderades med massa härliga personer vid persone(?) dom flesta badade. Även jag, blev i knuffad av Samantha tror jag med kläderna på. Haha, men det är YOLO.
När alla blev hungriga drog vi som sagt in till Slussen, käkade och värmde oss. Sen tillbaka till hägersten där vi tjejer sov i Samanthas tält! Riktigt mysigt till en början men sen blev det för varmt!
Somnade runt halv åtta och vaknade igen vid halv tolv, inte mycket sömn!
Nu sitter jag och väntar på att tunnelbanan ska åka i gullmarsplan. Ska hem, tvätta mina skor & kläder, sova en timme och sen trycka i mig mat. Jag är så otroligt hungrig, så det ska bli gott!
Elsa är som sagt i Skåne på ridläger så därför är det bara jag som uppdaterar! Men hon är tillbaka snart!!

- Detta inlägg skulle ha publicerats för 2 timmar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tack för besöket och välkommen åter! :) /Elsa & Ida

RSS 2.0>