Bekännelser

2012-05-31 | 19:50:47 | Kategori: Ida | 0 kommentarer
Jag hatar att bli äggad men älskar att ägga folk!
Kommer att få F i spanska.
Jag blir jätte lätt kär!
Börjar tröttna på fotbollen, lite tråkigt eftersom det är en stor del av mig.
Mina lärare har börjat hata mig efter att en liten sak hände i Polen.
Speglar mig så fort jag går förbi en spegel, hihi.
Jag gick ner sjukt mycket i vikt förut då jag faktiskt slutade äta en period. Not good, så nu är jag tillbaka på min vanliga normala vikt!
Har kännt Elsa Manzano i kanske ett halvår nu och vi blev bästavänner efter kanske en månad. Haha så underbart!
Har förändrats något enormt det senaste året, i 7:an var jag hemma varje kväll, satsade rejält på fotbollen och nu i 8:an är jag knappt hemma på helger och fotbollen är bara en kul grej. Men absolut något jag älskar!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tack för besöket och välkommen åter! :) /Elsa & Ida

RSS 2.0>