Dålig uppdatering!

2012-05-23 | 20:22:23 | Kategori: Ida | 0 kommentarer
Suger på att uppdatera men har faktiskt mina orsaker!
Har sjukt mycket plugg den här veckan ska lämna in 5 saker innan fredag, kaos!
Igår var jag sjukt stressad, grät i typ 30 minuter. Usch hatar det, ringde Bastian och pratade med han. Tack bästis!
Idag var det lite lugnare i skolan riktigt najs väder också så brudarna och jag låg och solade på rasterna.
Stack även och sola efter skolan så nu kan jag väl använda shorts även fast jag inte är helt nöjd... men what ever. Sen kom pappa hem med min moppe så körde lite på gården, sjukt läskigt! Nu ska han hjälpa mig att plugga, ska verkligen försöka att uppdatera er men skolan går först!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tack för besöket och välkommen åter! :) /Elsa & Ida

RSS 2.0>