Kvällen!

2012-05-27 | 08:35:49 | Kategori: Ida | 1 kommentarer
Gårdagens kväll blev sjukt lyckad, kom hem vid tolv och slocknade direkt. Idag spelade jag match med 96:orna vinst med 2-0 wehoooo! Sen drog jag hem och fixade om mig och drog till Långholmen där vi grillade och myste tills alla kom, då drog vi istället till Apberget och hade trevligt där. Min kväll blev sjukt lyckad, dock tappade jag bort Elsa & Alexandra! Förlåt tjejer, ringer er båda imorgon! Men nu ska lilla Ida sova, uppdaterar imorgon! Puss.

Inlägget skulle ha publicerats igår!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort bilden på mina fettoben nu!

2012-05-27 @ 16:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tack för besöket och välkommen åter! :) /Elsa & Ida

RSS 2.0>