Let's get this party started

2012-05-16 | 19:21:43 | Kategori: Elsa | 0 kommentarer
Hej alla! Elsa här nu. Tänkte skriva ett "startinlägg", lite om mig osv...
Tänkte bara börja med och säga att den som satte in våran design, tack?! Men vem? Och vi ska försöka fixa en header med våra egna bilder och sånt så småning om!
Iallafall, jag heter då Elsa Manzano.
Bloggade tidigare på min egna blogg som ni hittar här, men tycker det är tråkigt att blogga själv.
Jag är 14, just nu, men blir 15 i sommar. Bor på Södermalm med min brorsa, mamma och hund.
Jag går i Mariaskolan som ligger här på Söder. Trivs väl där men kommer kanske få gå om 8an...
På fritiden och helgerna så brukar jag träffa vänner, vi brukar mest vara här på Söder, men ibland åker vi ut till orten. Läskigt...
Jag har sen 8 år tillbaka alltid varit en "hästtjej". Var i stallet mer eller mindre varje dag förut. Red på en ridskola ute i Sätra, men sen blev jag Medryttare på både Philippa och Midwest, hade även en sommarhäst under förra sommaren. Min senaste medryttarponny var tvungen att avlivas, orkar inte gå in på mer. Och ska nog sluta prata hästar eftersom dom flesta, som faktiskt orkar läsa det här, bryr sig nog inte så mycket.
En annan stor del i mitt liv är kändisar. Fyfan, vad töntig jag låter... Men seriöst, jag är ganska kändis-kåt. Men mina största "idoler" är Justin Bieber och One Direction. Finns det något bättre? Så ja, jag är en true belieber and directioner. Lite smått geekigt sådär...
Anyway, ett inlägg utan bilder är ju skit tråkigt! Så här kommer lite passande bilder...
Min förra medryttarponny, Midwest. Vila i frid ♥
Bjuder på en halvbra bild på lilla moi.
One Direction första dagen här i Sverige, jag dog...
Nu ska jag plugga, hörs senare... Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tack för besöket och välkommen åter! :) /Elsa & Ida

RSS 2.0>